Jahapp..

Nu sitter man i soffan och lillan sover för natten. Idag har det kommit äääääännu mer snö, när ska det ta slut? Ja man kan ju undra. Idag har vi umgåtts med övriga familjen som alltid är lika trevligt.

Sen så har Klara lärt sig 3 ord till bara på några få dagar, Jacke (Jackson vår katt), klappa, här, min haha ja det blev visst fler än 3 ord=) Så kul att se att det går framåt i utvecklingen... Envis som attan är hon också. Haha=)

Nu har vi förresten bestämt oss för att göra oss av med en av våra katter, han rev Klara över hela kinden idag. Gör inte annat än att skrika och kloa och förstöra så nu går det inte längre.

Nä nu måste jag rusa, tvätt som väntar och sedan ska jag prata med grannen.

Min gostjej på vårt bröllop

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha vilket charmtroll :D



ha en trevlig påsk!



kram

2010-04-01 @ 22:23:48
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Nina ung mamma till lilla Klara

Haha ja inte sant=) Alltid lika söt men envis som synden:P



Desamma Glad påsk!

Kram

2010-04-02 @ 23:30:21
URL: http://klarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0