Idag...

Dagen började med att vi steg upp tidigt då Nicklas skulle till skolan. När han hade åkt så började jag packa, jag och mamma hade nämligen planerat att åka in till Värnamo med tåget och göra en heldag på stan=) Massa som ska med till småflickor som Klara när man ska vara borta en hel dag men det gick bra=) Jag och mamma fick lite panik bara, vi gick hemifrån vid 11.05 och skulle bara gå förbi banken och ta ut pengar och förbi kiosken för att köpa något att dricka o frimärke. När vi kommer ut så upptäcker vi att klockan är 11.17 och tåget går 10 min senare!!!!! PANIK! Gatorna var ju glashala också, inte fixade ett dugg hur dåligt som helst. Men men vi kom med tåget iaf=)


Men jag och mamma kollade runt lite på stan, blev en massa nya kläder till Klara. Hon behövde en del nytt och då måste man ju passa på=) Jag köpte iaf en sak till mig själv, en bok på rean, sju sorters kakor=) Haha har velat ha den läääänge och nu hittade man den för 35 kr dessutom=) Haha:D

Klara fick först på Lindex 3 bobys, ett par byxor i velour, på HM 3 toppar, 2 byxor, 1 par jeans, 2 vantar, Villervalla en mössa och en topp, Kappahl ett set med klänning och tajts och en topp:D Det blev som sagt en del=) Lägger upp bilder på det lite senare=)

Vi passade på att äta god mat, så det fick bli buffén på Olympia, kanongod=) Klara sov under tiden också så då kunde man ju äta lite i lugn och ro alltid skönt.

Men annars har det varit en underbar dag med många skratt och Klara har varit på kanonhumör hela dagen och det är alltid välkommet=)

Klara sover nu, helt slut efter all frisk luft och vi får hoppas att det blir en bra natt=) Kändes lite varm men tror att tröttheten gjorde sitt till...

Imorgon så ska Nicklas plugga igen och jag ska ta tag i att städa lite här hemma ser ut som ett bombnedslag just nu=( Men men måååste ju göras:D Hoppas på att jag och Nicklas kan hitta på något på kvällen hmm det tåls att tänka på=)

Uppdaterar mer senare


Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Rikti liten gullunge du har :) Fin logg förövrigt :)



Följa varandra via bl?

2010-03-16 @ 23:10:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Nina ung mamma till lilla Klara

Okej=)

2010-03-17 @ 08:56:31
URL: http://klarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0